Pages

Tuesday, October 19, 2010

TESTIMONIAL DR INTAN SKIN CARE



Salam di alam maya,
Ingin cuba produk Dr. Intan tapi masih belum yakin dan was-was??? baca testimonial dari pengguna yang telah mendapat hasil yang menakjubkan selepas menggunakan produk ini..

1)"Sy ade kwn..sama bisnes minyak mcm sy...age 49th...mmg cantik..dah lama pakai dr intan skincare...dia xlokek rahsia kcantikan...dia introduce sy product ni..kwn2 nmpak pbezaan sy...alhamdulillah..."

( JAMILAH ALIAS, (49 TAHUN)


2)"salam kak ina...hari2 ke hari sya berpuas hati dgn Dr Intan Skin Care...muka semakin bersih dan kulit tk sakit & kering lagi...

(ZIZI SIDEK)


3)"warna muka nampak sekata skrg cuma bekas jerawat dan pigmentation masih degil lagi la kak......kena sabar kot....‌"

4)"wsalam kak..tak pe..bg saya benda yg baik kita harus kongsi dgn semua org..kita tak rugi apa pun....yg pasti saya mmg amat berpuas hati dgn product ini....selamat mencuba kwn2...salam ramadhan buat kak ina juga...thanks"

5)"saya suda gunakan selama masuk 2bln...hasilnya mmg berkesan..muka saya bersih dan warna tone muka suda sekata...ramai yg tegur dan saya syorkankan Dr. Intan Skin Care...kawan2 yg ada masalah muka harus cuba dan yg pasti mmg tidak meyesal gunakan product ini."

(NORHAYATI HUSSIN, RANAU, SABAH)

6)"Dr. Intan Skin Care -sangat menakjubkan. Belum pernah saya cuba produk skin care secara serius kerana rendah diri dengan kulit muka sebagai orang india. Melihat beberapa kawan di tempat kerja mencuba dan hasilnya sangat bagus, teruja sekali. Why not saya juga cuba. Masuk minggu ketiga sudah ada perubahan. Cukup sebulan hasilnya sangat bagus terima kasih Dr. Intan Skin Care."

(Pamela Satiya, Kedah
Ogos 2010)

7) " Kulit muka saya agak berlubang sangat tidak rata. Dah banyak habis duit dengan produk macam-macam. Sampai satu tahap saya dah bosan. Bila Kak Ina cadang, saya terdorong untuk mencuba. Habis satu set, Alhamdullilah....suami tegur muka saya dah makin halus dan rata. Sangat teruja....tidak menyesal mencuba....

(Mala, Kedah May 2010)

8. "Saya main golf...dan mesti kena pakai sunblock...tapi bila cuci muka, sunblock tu menyebabkn kulit muka tambah gelap...bila isteri offer supaya pakai day cream Dr Intan, hasilnya memang bagus...cuci muka..dah cerah..tak gelap lagi...skrg ramai plak member di padang golf jd pakai produk ni...yg baik sapa nak lepas.."

(Ahmad..... 46 , Kedah Dis 2010)

9. "Sy dapat produk ni dr kawan di padang golf...drpd pakai produk sunblock jd sunburn...lebih baik pakai day cream Dr Intan Skin care...berbaloi..."

(Nazri....Jan 2011)

10.."Saya cuba juga...dan memang berhasil...minat main golf bertambah sbb kulit muka tak gelap lagi...Sapa kata lelaki tak minat jaga muka...kalay yang baik dgn harga yg bpatutan...tak payah fikir lagi..."

(Zahir....Jan 2011)

11...:Saya mulanya...nak cuba saja...share dengan kawan..sebab ...tapi akhirnya...sayang juga nak share...ambil 1 set saja...boleh tahan 2 bulan..ok sangat la tu...lagi pun memang berhasil..berbaloi dengan harga".

(Zaiha...Jan 2011)

12.."Ramai yang kata bagus...saya pun teringin nak cuba...memang bagus...puas hati sangat bila kawan-kawan kata..akak nampak muda la..pakai apa...nampak muka segar dan ceria selalu...bila org tanya...saya pun kata ...produk Dr Intan...last...sy pun jual plak pd kwn-kwn..."

(Kak Pah..52..Jan 2011)



5 comments:

  1. Apa ingredients utk product ni? Berminat sgt n is it halal??

    ReplyDelete
  2. Pls reply ke jastinamy@yahoo.com, tq

    ReplyDelete
  3. Saya telah menggunakan produk ini selama setahun, memang bagus sekali. Kulit yang Kusam jadi menarik. thank to Dr Intan

    ReplyDelete
  4. Assalam. ada membership tak. saya berminat nak jadi pengedar dr intan

    ReplyDelete
  5. Saya telah menggunakan produk ini selama setahun, memang bagus sekali. Kulit yang Kusam jadi menarik. thank to Dr Intan

    ReplyDelete