Pages

Thursday, July 14, 2011

NEW TESTIMONIAL

Dah ramai kawan-kawan, teman-teman, handai-taulan yang guna produk ni puji BAGUS dan berkesan, sangat berbaloi dgn harga yang berpatutan. So... apa tunggu lagi... contact kat Ina sekarang. Raya dah dekat ni!! Kalau nak mula pakai... eloklah mula dari sekarang...menjelang raya...muka dah clear.....
Produk ini memang best....(Nadzirah Mohamad, 2011)

Memang, kalau tak pakai 3 hari pun dah ok, ramai tegur kulit dah lain......(FatinNadiah, 2011)

Saya percaya memang bagus produk ni...dulu saya guna dah lama berhenti...yelah...nak cuba produk lain konon......suami pun kata muka sya yang dulu bersih
(Norhayati Husin, 2011)


Ina....muka saya banyak pigment...ada yang bertompok di bhg tepi pipi...ada titik-titik di bawah mata, ada tompok-tompok kecil di tepi mulut...berseleraklah...saya dah habis banyak...cuba macam-macm...saya terbaca blog dr Intan Skin care..mula-mula ragu-ragu jg...sbb...sy serikla juga..tp...apa salahnya sy cuba yg ni...sy cal Ina... ina jawab dgn yakin...sy teruja nak cuba...sy cuba...dlm masa 3-5 hari.....muka saya gatal-gatal...sy cal ina....terus pakai lagi....sy cuba sabar....alhamdulillah...masuk 2 minggu...clear...sy syukur sangat....muka saya dah ok...pigment pudar...cerah dn kawan-kawan kata...kulit nampak halus...sy puas hati sanggggat2...t kasih ina...tk banyak-banyak..
(..ikhlas dari .....Kak Ju.....Kedah 10.6.2011)

1 comment:

  1. Hi kak ina,
    saya nk tanya, saya baru pakai product ni selama seminggu lebih. 1st pakai mmg nampak perbeza lepas cuci muka. muka nampak bersih dan berseri. Tp tetiba, skrg kulit saya menggelupas. kenapa? tlg reply.

    ReplyDelete